Januari 2013

01 Jan 20
13, Wij streven naar een duurzame aanpassing van de A12, Waterberg-Velperboek.

Vanaf 2004 tot en met 2012 zijn wij actief betrokken geweest bij de inpassing van de door RWS voorgestelde verbreding rondom ons leefgebied. Onze ideeŽn waren daarbij niet tegen, maar vůůr een duurzame(re) oplossing. Wij hebben daarbij innovatieve ideeŽn gelanceerd, maar ook volledig uitgewerkt. Hoewel onze ultieme wens, een lichte overkapping, niet is gerealiseerd, kijken wij met plezier terug op de intensieve samenwerking met onze buurtgenoten, steunbetuigers, sponsoren, gemeenten, provincie en rijkswaterstaat. De stichting blijft als rechtspersoon bestaan om bij toekomstige wijzigingen in het  wegennet rondom Arnhem wederom een spreekbuis namens de bewoners te zijn. Deze website blijft in de lucht, echter de oudere achtergrond artikelen zijn om capaciteits redenen verwijderd. Heeft u interesse in een bepaald artikel waarvan de link niet meer werkt, neem dan contact op met redactie@StichtingDuurzameA12.nl. Wij sturen u het gewenste artikel dan op.

Wij danken u voor de getoonde interesse.
Stichting Duurzame A12

Van de huidige situatie,                                   Via ons idee

Naar een duurzame oplossing

Click op de foto's voor een grotere weergave. Hoge resoluties voor drukwerk beschikbaar op aanvraag.  Vraag onze Full Colour Brochure aan redactie@stichtingduurzamea12.nl , of download de PDF versie hier